Valdagen

Yes idag avgörs det. Röstar ni idag, eller har ni förtidsröstat ? Tror det är ganska många som förtidsröstat ändå , vilket va bra. För idag hade jag inte alls pallat att åka ner till Grästorp & stå & knö bland folk. Näää !
Så då får man se hur det blir ikväll/natt då . Skönt att slippa tjötet, det enda som kommer bli är väl 'jaaaaaaaaaaaaaaaaa dom vann, jaaa dom vann, å blablabla nu kommer sverige bli så bra' Men enligt mig så kan aldrig sverige bli toppenbra. En dag kommer världen gå under iallafall. haha näe nu lät jag depp ! Btw i fredagskväll var jag & mamma ute i ladugården för att se om en kviga kalvade, men det gjorde hon inte. Så tittade vi upp på himlen, å de va så sjuuuuukt många stjärnor! Man såg dom där allra minsta överallt . VACKERT, men otroligt irreterande om det står någon på en annan planet, som gör likadant. Tittar upp på himlen & undrar om det finns liv någon annanstans  ! Tror ni det finns liv någon annanstans ? Det tror jag iallafall, eller vet! USA har ju utomjordingarna instängda i sin bunker som ingen får komma in i! Orättvist!
Noe nu ska jag slänga mig framför tv, kanske sätta på en gammal film också!
Ikväll ska jag & älski på bio vid 21. Inception blir det, även om jag tyckte den andra filmen Leonardo D var med i, va KASS. Vafan hette den, Shutter island? . . BAJSFILM! Så jag förväntar mig inget bra av den här ikväll. Fanns ju typ inga bra som gick , eller a de vet man ju inte innan. Men jag såg ingen som man sett reklam av , förutom Inception. Jag väntar på 'I rymden finns inga känslor' . Jag trodde den var ute nu, men den kom tydligen i Oktober ?
bai
ps, jag har inte sett min älski på 1 vecka :O hemskt. haha
nu fick jag se att i rymden finns inga känslor, gick nu ? :S MEn halv 7, för tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0