Svidande ögon

är inge kul! Har haft problem med linserna hela dagen. Så dom peta jag nyss ur . Ställde mig & strök dom nya gardinerna förut, sen när jag skulle sätta upp dom. DÅ blev dom ju typ lika skrynkliga igen. Får fråga morsan om det duger. Är ju skitsvårt att få till det bra. :/ Men men. Å toahyllan ser ganska stor ut & min toa är ganska liten. haha, fick inte ens ihop hyllan. Hyllorna passar inte & jag klara inte att trycka ihop den själv utan att skruvarna åkte ur. Dumma var att på hyllorna var det mellanrum, jag som trodde de va platt helt:/ paaaha aj.. kanske lilla mamma hjälper mig i morgon ^^ Hon har nog nämligen en likadan hemma.



Bilder kommer en annan dag då .

baiis

Kommentarer
Postat av: F

ja jag grät allt en skvätt jag med till filmen haha.

2010-09-03 @ 00:16:21
URL: http://freddyberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0