spaghetti

& köttfärsås har slank ner i min mage för några minuter sen :) Jävligt gott!
Jag börjar jobba 14 igen, så ska strax ge mig iväg . Raap, ursäkta. JA jag var hemma 01 i natt, så är gött trött. När jag kom hem satte jag på tv, för att se vem som vunnit . Så sa dom precis att de va slut & att dom skulle visa om bästa bilderna av kvällen. . Ahaa, så visar dom Mona som får blommor & nickedockan Ohly skrattade , jaaha så dom vann tänkte jag. Men noeeee, lurbilder . Blått vann . Tack gode gud ! Sverigedemokraterna kom in också ,  shit. Men sånt är livet, man kan inte hänga läpp för de. Tycker alla har gått förlångt med att vara så arga på folk som röstar. Låt folk rösta som dom vill, herregud! Facebook är ju bara en liten del, alla har börjat skriva' rösta ni på de & de ta bort mig som vän! hallåå, vafan alla har ju 'falska' vänner på facebook. Bekanta kanske de heter. haha. Noe tycker det har blivit jäkligt löjligt alltihop, smutskast hit & dit! Nu är det färdigt iallafall, å alla får hoppas på 4 bättre år!
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0