Solsidan

Japp, det fick bli att börja kolla Solsidan. Eftersom jag missade mer än halva serien, så va de dags att börja se om nu. hahah fan va jag skrattar, så jävla kul ju! haha :> Fixade även hem Grown ups med Adam Sandler. Men har inte sett den än . Har ju pause i Solsidan nu, då de är Idol på tv. FUUUCK va falskt vissa sjunger då, ahaha:D Tycker synd om dom!

btw, skulle ju testa nya kloklipparen, men va lite dålig stämning då vovvsen trodde de va något roligt  asken. Så han drog med tassen precis när jag klippte, som slutate i piiiiip. Åh blir så trött, sitter man still går de ju fint, men nu blev han ännu mer skrajj & nervös. Sprattla som en idiot på golvet. Hämtade den gamla & fick tagit baktassarna iallafall. Är la 4 klor kvar. Dom får jag ta en annan dag när han e trött.


baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0