Shuhu

Kom hem för en timma sen. Lite tidigare än vanligt, på en måndag. Men skönt, för jag är seg i huvudet!
Precis käkat lite lasagne, som blev över från igår! Mums.
Dagen har annars bara bestått av jobb & lyssnat på min älski i radion. haha, typ 4,5 gånger har jag hört han säga samma saker. Han kom med på den nya kursen som arbetsförmedlingen & saab fixat. Så kurs i 3 veckor, sen förhoppningsvis leder det till jobb senare. Fan vore underbart om han fick jobb ! lite kul & höra han flera gånger i radion, haha speciellt när radiogubbar ska försöka uttala efternamn rätt;D
I morse plockade jag även ner lite tavlor från salongen & bytte bilder, samt satte upp lite fler tavlor.Något måste man göra, när man har någon lucka ibland :P







läcker grabb där uppe. haha :>





baiis


ps glömde ju en bild haha. massa billigt gojjs nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0