POker;D

Yes. Ikväll samlades vi ett gäng & spelade poker. Jag hade inte lagt fram så många marker, för då tar de ju sån tid. Men jag tror fan vi satt i 1 1/2 timma ändå . haha :> Och ja, jag vann alltihop ! Wieeeeeeeeeeeeee;D Men jag är ju född med kortlek i handen, så inte så konstigt ;D *färdig skrytit *
Är typ helt äckligt mätt, utav chips,godis & marrängswisch  :P Väldigt gott! I morgon blir det nog en tallrik med marränger också.
Älski kommer nog i morgonkväll efter joppet. Underbart!
Nu ska jag nog slänga huvudet ner i sängen, för jag ligger nämligen redan. Batman går på tv också, lilla jokern är ju med .


happ blev inga bilder nu heller ? MEN dom kommer, förhoppningsvis i morgon när jag städat lite igen.


bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0