Överaskning

YEES . Var ett tag sen jag skrev här. Igår hade jag mycket att göra, så hann inte skriva.
Älskling fyller ju 20 på Onsdag & då hinner inte min familj fira han. Så jag ordnade överaskningskalas åt baby igår:P haha. I fredags kom jag på det, så det blev snabbt påtänkt.
Så igår tillbringade jag & mamma dagen med att baka 65 pizzabullar & tårta. Första tårtan gjorde vi i en pajform + mitt bakpulver va stenhårt. SÅ antagligen va den för gammal, för tårtan blev platt som en jävla plattfesk. Så den slängde vi ut till fåglarna;D Bara att börja på en ny i en annan form. Å den blev faktiskt bra.
Åkte hem med alla grejjerna till mig vid halv 7. Sen skulle jag iväg & hämta älsk i Trollhättan. Medans jag åkte & hämta honom, gömde sig mor,far,mormor & morfar sig inne hos mig . Så hade dom fått kalastutor osv.
När jag hämtat älsk vid 7 typ, så frågar han om vi hinner hem till 8a för Real Madrid spelar då. hahah ja de gör vi ju sa jag. Så skickade morsan ett sms att dom var där, å jag svara. Men hon fick inget sms(har ju så bra mottagning i skogen) Men men, dom stod & lyssna när vi kom, så dom var beredda. Jag hade placerat en hundfoderpåse i bakluckan, så jag sa hela vägen att jag var pissenödig. Å så fråga jag snällt om han kunde bära in påsen, så jag kunde springa in & gömma mig. haha, de jobbiga var ju att de va mörkt, så när jag sprang till dörren . Då va ju dörren låst, å jag skulle låsa upp. Herregud va jag stressa, för älsk va ju så snabb med att bära påsen. (kanske för att det spöregna ute) haha.Men jag hann in i sovrummet där dom andra stod. Å vi vänta, men han va så seg med att ta av sig & grejjer. Så fick säga typ'steeeefan, faaan, kom hit, jag spiillde' Så kom han tillslut, å vi tuta & sjöng den fula vanliga ja må han leva & lite smällare:P Han blev skiträdd, hahah. Han sa' jag såg bara någonting som var grått(morfars hår). Så de va kuuul , att det blev lyckat. Inget fotbollstittande för honom inte. Spelade kort, å efter varje omgång fick han öppna ett paket .
De va den dagen de!
Idag är det en ny dag, å nu är det morfars present som ska göras. Axevalla Travbana idag. :> Så får hoppas att vi vinner nu, haha. Har inte spelat på flera veckor, har sparat pengar tills idag istället. Men men vinner la bara några enstaka kronor.
Ska åka runt 13:15. Men ska ner till Grästorp vid 12, så jag kan ta en timmas promenad & huvudträning för vovven. Min bror ska ju ha vovvsen, så kanske bra om han är lite trött;D
BAIIII Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0