Nu ska jag lägga mig

smart att dricka redbull innan också, men jag känner mig trött ändå, så kommer nog somna . :) Har även målat naglarna lite ljust & fint, som förmodligen försvinner i morgon igen. hahah, inte det bästa med att va frisör direkt, då man står i vatten hela dagarna ;D Men men, fint för stunden ! Ikväll har jag städat, damsugit lite osv. Sen kikat Idol också. Jag gillar veerkligen att dom tar med lite äldre folk ! Hoppas det kommer va så bland dom 10 bästa sen också. Har vart så mycket yngre folk med nu några år. Så de behöver blandas lite igen :)
Just nu precis, så kollade jag färdigt filmen Prins Of Persia, åh jag älskar såna krigarfilmer med hästar & riddare osv osv ;D Denna var underlig men bra , en igenomtänkt film, värd å se, ojaa! :)
Näpp, godnatt på er. bai



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0