Nötkräm

är förbannat gott! sitter & mumsar på de just nu , hih . Kom hem från rallylydnaden för 45 min sen typ. Vi fick lära oss lite nya grejjer idag också. Som vanligt;D Så mycket att träna på tills nästa vecka! Men det gick superbra idag faktiskt, stolt över min mattesjuka griiisvovve :> Piiiper så fort man går ifrån honom där borta. Men här hemma kan jag lägga honom ner & gå runt huset & hoppa runt han, å han ligger kvar.  Men inte när man har massa hundar & skoj, då blir man så glad så man vill va med hela tiden ;D haha.. träning träning.
Jaja, jag missade idol idag, men får kika på de i morgon istället. Kollar just nu på Dr House som började idag igen. Den är bra den serien, men inte lika bra som GREYS ANATOMY SOM BÖRJAR PÅ TORDAG!!! :D Underbart!


baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0