Mysfredag

Yes. Jag skulle få sluta tidigare idag tillochmed:) 5 skulle jag ta ett hål i örat på en 8åring. Så kom dom 10 minuter innan, perfekt tänkte jag. . .Men sen såg jag att hon grät.. haha så efter 30 min och lilla tjejjen gråter fortfarande, då undrar jag om de är så perfekt.. hahaha shit va rädd hon var! Grät som en idiot, å mamman blev ännu argare & argare. Å dom skulle gå massa gånger, men noe ungen ville inte gå. Hon hade 1 hål innan, så hon skulle ju bara ta ett. Men gudars, hon fick se film , sitta i mammas knä, Näöäääääääääääää helt dampigt blev de. Efter 40 min då var hålet färdigt. Men shit va svettig jag var!! HJälp! haha
Sen in & handla massa på ica, å iväg & hämta hunden. Var hemma halv 7. Mor & far skulle komma vid 8, men dom kom 7. haha maten var inte ens färdig! Blev ju bara kycklingsallad & vitlöksbröd. Men det tar ju sin tid att skära alla grönsaker osv osv. Men var färdig lagom till Idol ;D Dessutom fick farsan arbetat lite. Han fixat min diskho, där jag tappat ner vattensprutarn. haha när han fick upp alla rör där, heeeeeeeeeeeeeeelvete va de luktar sa han. Å JA de lukta ta mig fan frätanade spy , hahah! Mitt i de stod jag & gjorde maten. Underbart! Men men , nu kan jag diska riktigt igen! :> Å salladen tyckte dom var god, så bra bra!

Ska kika lite på Solsidan nu, sen gå å lägga mig. För i morgon har jag mycket att göra. Undra hur de går :=)

baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0