Morsningkorsning

Har precis kikat färdigt Idol och Efterlyst, som jag missade igår. Fan va hemskt efterlyst är, usch! :(
Sen Idol, så gick väl rätt folk vidare, tycker även han Uddevalla killen kan få gå vidare av JUrryn också :>
Nu börjar även kvällens Idol. Undra om de är någon bra med idag tro :)
Har även käkat pizza ikväll, hihi . Slutate lite över 5 idag, så fick hämtat min vovvsing tidigare idag. Han va blöt & tuffsigt god! haha . Satt & tiggde som en gris när jag käka pizza. Men nooo ingen smakbit idag, han ska bli av med en liten bit av den runda magen. Köpte ju nytt foder igår. Robur Bozita Lamm & Ris. 23:13 tror jag det var. Har ju kört med 33:20 haha, som är för underviktiga hundar. Vilket han var förut, men nu sen kastreringen har han tassat uppåt i vikten. Vilket är vanligt, så de bra att han fått hull . Men han får inte bli rundare, kiisen !
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0