Morrn :>

Ledig idag. Skönt! Kikat på vakna med the voice, hela morgonen. :)  Någon som kikade igår, när eddi bajsa i studion ? haha så kul! Lilla vovven :> Min vovve ligger här & sover än, ska gå ut strax & sen slänga i en tvätt!
Min bil, snyft, gubben hade fått delen igår, hallååå, jag lämna in den för 2 veckor sen på fredag! Åh , bara för de är en granne, så ska man få vänta hur länge som helst. Ok han hade vart sjukt, de förstår man att man inte orkar så mycket då. Men han kunde ju sagt det, så kunde vi fixat bilen någon annan stans!! Jag är ju cpberoende utav bil. Skit! Men idag får jag låna morfars bil. Ska till Trollhättan en sväng, för att köpa frisörgrejjer. . Sen blir det la hem direkt till vovven igen!
BTW, har bokat biljetter nu till mig & mamma! Fan jag satt ju & kolla häromdagen , biljetter till stockholm. Tog man tur & retur, så kosta de ju skjortan!! Men min kusin kika åt mig igår. Hon sa man ska boka en dit, o sen ta en ny & boka hem. Då blev de ju billigare. 300 kr för 1 person va de igår. Men idag hitta jag 2 pers för ca 300 dit & hem ca 400.  735, eller något blev de nog ihop. haha;D GÖTT! Underbara Stockholm,  var flera år sen vi var där.. Vi åker lagom till första advent är, så förhoppningsvis är det mkt mkt mkt julsaker & julskyltningar . :]GLAAAD älskar Stockholm !


baii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0