Morning

Åkte till mor&far när jag sluta igår, så käka här, massa chips & drack lite gött till Idol.
Många bra i Idol i år:)
Jag sov här tills idag såklart, gick upp halv 7, satte igång kaffet & plockade i diskmaskinen. Duktigt va, haha.
Käkade nyss rostat bröd, gött som fan. Så nu lyssnar jag lite på radion.
Idag vetefan va jag ska göra, blir nog kvar här ett bra tag iaf. Kanske går & lägger mig en stund till.
Btw,  fick tillbaka min bil i torsdagskväll...............6500 kr fattigare. Jaha !!! Sen att han sa'hoppas den inte skär nu, för de brukar dom göra' Men jag hade ju inte kört så långt när den börja krångla. Så får se hur länge skiten håller!
Än sålänge har de gått bra.
Baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0