Mål Mål Mål

mera mål lalala. Kollar ni Sverigematchen ? Jag började kolla nyss, kom hem för en halv timme sen, men har kikat på idol tills nu.Säger då de, han som kom tillbaka från förra året, han knäääääääääääääckte dom! Fyhelvete va bra han var! :) Å sverige leder nu, gött. zlatan har gjort ett iaf, de hörde jag på radion. Sen ett självmål, men d 3e vetefan vem som gjorde? :p
Har ju varit på hundkursen idag igen, det är riktigt kul! Men svårt idag, för ens egna huvud måste verkligen vara med. Hunden ska följa handen fint, sen ska man ha koll på skyltarna , vad det står & sen göra som de står, innan man passerar skylten. haha, så när man ska följa typ 12 skyltar, blev min hjärna cptrög o då missade man lite;D MEN sånt som sker. Min hund är glad iallafall, å de är huvudsaken. Just nu ligger han avdäckad här & sööver för natten. Ska jag nog med göra om ett tag. Är ju dock ledig i morgon, men vila när man behöver är bäst!

Så jävla underbart när jag kom hem, hade en kall fantaburk i kylen. Jag som knappt aldrig dricker fanta, men såå jävla gott var de : )



baiis ps, nu blev de mål igen, granqvist ? :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0