Ledig idag önderbart

Ätit upp frukosten precis. Så ligger här i soffan med vovvsen & datan. Ska nog sätta på fångarna på fortet strax. Missade ju det igår. Men barnen vann tydligen , om jag fattat rätt? Jaja.
Senare idag, vetefasiiken. Blir väl att plocka in lite hängande tvätt, som hängt här sen i måndags morgon. haha
Städa gör jag nog på lördag, så slipper jag det idag. Gött & skjuta upp saker ju ? Diska kanske jag ska göra idag ioförsig . Har ju fortfarande ingen bil, så idag kommer jag ingenstans heller . Det blir att få använda benen isåfall.
Om morfar är hos farsan, så kan jag tänka mig att tvätta & damsuga deras bil, då den blivit lite hårig från vovvsen.

Hää. Förresten, fick kickskatalogen & rabatter för någon dag sen. Så när jag öppnar har jag fått 3 stycken 25kr rabatt . När jag läser på, när dom går ut. Så står det 2010-08-20 . Och jag öppna den 30e?`ÅÅÅH va arg jag var!! De brukar ju aldrig va så. SÅKLART hade jag läst fel, & dom gick ut 2011. haha tur för mig, annars hade jag nog surat hela kvällen.:>



bai

Kommentarer
Postat av: Amandusalisha

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-04-11 @ 15:29:18
URL: http://amandusalisha.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0