Kväll igen.

Fan va fort det går! Denna dagen var dock jobbig, jag vaknade med huvudvärk vid halv 7. Tog en treo vid 9, den gick väl över någon timme, sen kom de tillbaka igen. Så vart helt äckligt varm & slö hela dagen. Hade sen lunch, vid typ 2, sen jobb till 5. Då var de raka vägen hem till morsan. Där tog jag en treo igen, och faktiskt värken är borta fortfarande! När klockan va 6, så befann jag & vovven oss på hundagiset, för rallylydnaden igen. Jag tänkte idag kommer de gå skit, för jaaag är så trött. Men de gick jävligt bra idag, riktigt roligt! :) Så i morgon blir det lite träning igen, tror jag ska försöka mig upp vid 7. Älskling skulle tydligen va med på tv4 igen i morgon, så får väl se om jag få in kanalen rätt. haha . Sen blir den nog en sväng hem till mor&far, där jag kan träna på gärdet. Även lite motion för min gosse, som blivit lite för rund. hehe men de ordnar vi snart, med lite mindre mat :p
Fick även köpt massa torkad oxlunga idag , som alla hundar ääääääääääääääääääääälskar+ det är inte så mkt fett. Har man reteriver så ökar kilona lite när man tränar med fetttttttttttgodis varje dag, haha , så nu blir de nog finfint!
Sen vid 10 ska jag till mormor&morfar, då kussan kommer dit, blir väl sista gången jag ser henne nu, innan hon drar på måndag till australien. Kanske även hinner rösta i morgon(moderaterna), annars får det bli på torsdag. På eftermiddagen i morgon, runt 16. Då ska jag & Sofia ÄNTLIGEN komma iväg & simma lite. Hoppas på lite folk där, för jag kommer se ut som en feskmås utan vingar. Har inte simmat på 1 år, så vem vet, jag kanske glömt av hur man gör: O haha!
Så i morgon kanske man inte kan kalla min lediga dag, haha men ledig från vanligt jobb iallafall!

baaau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0