Jag antar..

att det är dags att sova. När hunden går o tittar på sängen & sen kommer tillbaka till mig i soffan frågande. 'hallåå'
Eftersom sommaren är över, så får grisvovven sova i sängen nu. Det vet han mycket väl om, har han fått komma upp första gången efter sommaren, så kommer han upp under natten själv . DÅÅÅ blir man vettskrämd! haha
Han ligger inte en hel natt i sängen, utan mest för att ligga mjukt först & gosa, sen blir de nog för varmt^^ Tur jag har stor säng, så jag får plats ! Endel blir ju utknödda av sin vovve. Men inte jag ;D
Det blir hår i sängen i knooow, men han ligger på sitt egna lakan. Å sen nu efter sommarn så har ju fästningarna minskat lite iaf.? Vet att min älskling inte gillarT, men hur ofta sover han här  ? Får man inte ha sin älsk sovandes i sängen, så måste ju min vovveman få ligga där :> hihi.

Toni Curtis var död hörde jag på radion i morse. Å jag tänkte CURTIS ? :O 50 cent tänkte jag såklart. haha kneppo, de är ju inte han som, tur va.


PUSS på superman
I morgon är det fredag !


bai


Kommentarer
Postat av: Mikaenya

Keep up the good work.

2011-10-13 @ 13:25:57
URL: http://mikaenya.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0