Idol

börjar typ NU! :> Hoppas de är några som kan sjunga riktigt idag, för fan va kassa dom var igår. haha shit!
Idag har jag jobbat, samt haft väldigt lång lunch . Övervägde att åka till sthlm tänkte jag säga, haha TROLLHÄTTAN. För att käka med min baby, men han hade inga pengar på mobilen o kunde inte svara. Men jag tänkte jag åker iväg ändå, för han brukar ha lunch 12. Men ack så fel jag hade, han ringde när jag var påväg då han hade lunch vid 11. haha:> jajaaaa tänkte jag, fortsatte att åka till Troll ändå! Åkte till överby, jag behövde en höstjacka. Går ju bara med massa tröjor nu. För min kappa passar inte till mina dojjor. Stövlarna gick ju sönder förra året, å vinterstövlar behövs ju inte direkt nu. haha, så JA jag hittade en svart höst jacka . En vanlig varm med lite pälsluva. Bilder kommer en annan dag, då jag inte minns va de va för märke. haha . Köpte den på Stadium iaf. ;> Så de blev ju bra, sen skulle jag ha den nya Linkin Park skivan. Köpa den verkade ju inte gå, för jag hitta då fan ingen skivbutik ??! Siba borde la fan ha lite nya skivor iaf ? Ok oftast laddar många ner album nu, men denna vill jag verkligen köpa! :> Får väl beställa från cdon eller ginza annars.  Fick köpt presentpapper till älsklings födelsedag istället , å lite skit från Rusta. Visste va morsan ville ha i julklapp, så tänkte jag köper det idag likagärna, så blir inte allt på en gång sen. Ska ju köpa endel i Sthlm sen i november. :)


HEPP nu ska jag slänga mig i sängen & titta fortsättningen av Idol! Hittils har det varit uselt!
bai

Kommentarer
Postat av: Sigbjorngina

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-03-03 @ 14:26:44
URL: http://sigbjorngina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0