Idag tjockar vi till de

Å vi struntar helt i Billy Panpizza & slår till med en riktig vesuvio med kebabsås. haha, fick typ 60 kr i dricks, så jag tänkte de är ändå inte jag som betalat pizzan , så why not :D
På bilresan hem har jag hunnit äta av alla kanter, tillsammans med Casillas såklart.
Så ska snart njuta upp resten framför fångarna på fortet! ÅH jag trodde jag skulle klara mig hela dagen, utan att få reda på vem som vann. Men nej, mormor förstörde allt & sa ' ******** vann igår. KUL TACK ! :D haha.
Aja, skitsamma rätt lag vann iaf då !
Sa även till morsan idag 'Jag beställde grejjer från Jotex, för lite mer än en vecka sen. MEN de har inte kommit än. ' haha precis när jag säger detta så kollar jag min mobil, då har jag fått smsavi ;D WIIIE,  blev överlycklig. Så lite senare kommer jag ställa mig & stryka gardiner, samt bygga hylla. :p
baiiis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0