Huvudvärk

Ligger man inne med just nu . Har ju vart på hundkursen sen 6. Jag mår inte så bra själv idag, så det smittar ju av sig på min vovvsing. Så idag var nog den sämsta omgången vi gjort. hehe, men inte vovvens fel, bara mitt :p Blev ju inte bättre med att man fick ena sidan av huvudet med ögpnhuvudärk. Så jäkla typiskt, och ganska jobbigt att köra bil hem sen med starka biiljus bakom & framför. Damn .. .Är ju hemma nu iallafall. Tagit en treo precis & ska lägga mig ner nu. INTE bra att se på tv o data. Men fan orka ligga & blega endast i taket. Har på Dr House i bakrunden lite ;p hih, det är bra serie! JEEJ. Om 3 timmar blir min älsk 20 år. Men jag är fortfarande pedofil, i 3 timmar till. haha

baii

Kommentarer
Postat av: Kaimona

really good site!!

2011-08-01 @ 17:19:38
URL: http://kaimona.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0