Hemma från Axevalla

Jappsi. Åkte 1 var hemma halv 9 . Jag vann ca 400, men gick back 400 också .haha, fast egentligen inte. För jag har inte tippat på något på någon månad. Så de gjorde inget. Var dessutom 5 år sen vi var på axevalla. Då hade jag börjat snacka med min älsk på sms. Minns att jag fick gå hem på framfarsvägen , för mamma körde hem mormor & morfar. Då minns jag att det var halt på vägen & att jag skrev sms med Älskil. Synd det tog 1 år innan vi träffades bara. haha:>  Aja det var mycket kul idag! God mat, fläsknoisette med extremt god sås & stekt potatis.  MUMS! Kunde vart lite mer potatis, blev inte riktigt så mätt;D haha. Så fick kört drive in donken i Lidköping. Men fan va besviken jag är på pommesen. Både Troll & Lidköping, förut kunde jag iaf äta dom. Men nu är de äckligt salta. haha;D Jaja. Mätt är jag nu iallafall! Min pluttishund ligger här sovandes på golvet, samtidigt som han pruttar. Luktar apaaaaaaaaaaaaaa ! haha. Ska slänga mig i sängen nu & vila tills jag somnar. GODNAATT !


BTW, blev cparg därborta också. Jag hade spelat hos en f***dam där i luckan, sen 2 gånger efter gick jag till en annan dam som satt i luckan bredvid. 4e gången går jag till den första damen för att hämta ut min VINST!
Då kläcker hon(hörde knappt va hon sa , för hon bröt) är du 18 du måste ha legg, skitsurt sa hon de.
Jag bara WHAT, jag ska hämta ut vinsten ? Har jag spelat utan att visa legg, ska jag la få hämta ut vinsten? hahah. Hon bara 'du måste visa legg' Jag tänkte fan känner hon inge igen mig eller, knappt något folk & jag har prickig tröja! Så jag blev flyförbannad & tog mina lappar, gick fort som satan & hämta plånboken. Då ser jag när jag är påväg tillbaka, att damen som sitter i luckan bredvid säger till hon f***damen något. Å hon blir typ 'ojjjj'
Så jag slänger fram mitt körkort o vinstlapparna igen. Hon tittade knappt på legget för antar att hon skämdees, sen fråga hon ska du spela. haha NEJ !  Jävlaaa dam, klart man blir sur när hon är otrevlig. Så inte fan gick jag till henne mer! Hon hade knappt någon kö alls, hahah!
Ser jag så ung ut, så jag inte ser ut som 18 ? Shit . ..
BAI




Lärkel♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0