Godismonstret

Är jag just nu . Baahhh, det blev kvar massa igår, när jag & Sandra käka. ^^ Typiskt att det aldrig tar slut samma dag, då slipper man ju äta nästa dag också ;D
Noe men igår va de trevligt, när jag körde hem älski, så tog jag med Sandra påvägen, så vi kollade Eclipse här & käka massa götta. Trevligt vettööö :)
Idag har jag jobbat som en gris igen, i morgon blir det nästan lika dant, kanske får någon mer sittpause , förhoppningsvis För på kvällen är det ju Rallylydnad igen, och det är ju bra om jag inte är helt slut innan, som jag brukar va. haha.
Kom även paket idag, som var våran nya förg från Gocciani. Jag testade den på mig själv förut, la bara botten. Men den verkar mjuk & fin, och + är att den är amoniakfri. Aaah, jag stoppa i ögona i färgburken , men det blev ingen irreetation , så det är braa. För fan va jag har problem med ögonjävlarna.. I november blir det väl Optikern som vanligt, så då ska jag nog fråga om mina ögon skulle klara av en operation .


Baaiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0