Goddagens.

Idag var det väldigt skönt att ligga i sängen, bara goosa ner sig i massa kuddar & täcken & luften kall. Skönt!
Gick upp runt 10 . Så jag hann äta & diska ungefär, sen försvann strömmen. Kul, jag som skulle tvätta. Men morsan kom & hämta mig. Så precis när vi kommer dit, då funkar strömmen igen. Åh. Störigt! Men men, käkade där , träna lite med Casillas, sen somna jag några timmar igen. hehe.
Vi tog även en promenix på gärdet, gav brorsan lite kaffe, eftersom han höll på & körde på gärdet.. Sen skulle vi vända, å då släppte jag Casillas(som jag brukar göra) Å han brukar INTE springa ifrån MIG! Andra personer brukar han springa ifrån, men inte mig! SÅÅÅ självklart stack han idag . Han hörde mig verkligen inte alls, ville antagligen inte höra. Ändå skrek jag som ett as. Så fick springa iväg efter han, då hitta jag han liggandes där brorsan höll på att slå Ensilage, i gräset. Han låg där , då hade han tydligen insett att han gjort fel, när han såg mig så börja han krypa & ja sen fick han ligga upponer ett tag! SÅ det blir inge mer godis för han idag. Tog ju med godis ut för att vi skulle träna inkallning. Men nejdå, inte idag! En rejäl springmatch, fan va svettig jag var. De va inte lite långt heller!! Paah, ska slänga mig i duschen snart, för nu är jag hemma igen.
Älski kommer sen, så har tagit upp köttfärs. Blir lasagne idag, fan va längesen jag gjorde någon mat ? ? . Alltså lasagne är ju skitlätt eftersom man bara slänger i en paket i köttfärsen. Men det var skitlängesen jag stekte köttfärs tillomed. Shit! Men så är det ju när man bor själv:/ Smörgås är så mycket enklare. ..




Jaao, här kommer lite bilder.

Gardinerna, jävligt dåligt ljus.

billiga toahyllan


2 kompisar



en älskling som badar
'




bauui


Kommentarer
Postat av: Emely

haha vart fan badar han? :D

2010-09-05 @ 19:33:40
Postat av: Dagbasahbang

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-08-23 @ 15:15:59
URL: http://dagbasahbang.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0