Fredagskväll.

Sitter & kikar på dobbidooo. Lagom program på en fredagskväll, inget ansträngande :p
Mamma åkte hem för en timma sen. Hon skulle ju hjälpa mig här då, med hyllan .... HAHA, kan jag bara säga. Jag höll på & dö i skratt när vi stod där & kämpade med hyllan, mamma tappa den skruvaren i golvet minns 10 gånger. haha & hon blev lika arg varje gång. ^^ Men jävligt skev hylla, inte så konstigt när den inte var så dyr, men ändå, man ska inte behöva stå & ta i för livet för att en skruv ska gå in . Tillslut fick vi ihop den, samt spikat upp 2 andra små hyllor. Bilder kommer i morgon för jag är alldeles för lat för att ta kort nu. Gäsp. Blir nog sömn tidigt idag, kanske till en film eller så. Igår sa jag till älski, att jag skulle börja se en film, men somnar nog inom en kvart. Men nedå filmen 'the last song' var alldeles för sötsorlig film, så jag kollade klart hela. ^^ Ögona var gött små när klockan var 00, men då somna jag skönt efter iallafall .



Tror jag får ut med vovven nu innan det är helsvart ute, mörknar ju sjukt fort nu för tiden .
baiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0