Fifan

JAg är trött, har fan knappt tränat i 30 min. . gaah , jag ska fortsätta strax, för idag känner jag mig fet, även om jag inte är de. Så visst känner man sig så ibland, när man ätit för mycket...chips . host hela påsen slank typ ner förut. :/
Ska ju börja simma också, men passar ju skitdåligt med tider änsålänge. Men snart förhoppningsvis kommer det igång .
Var ute & träna med min grisegoosunge på gärdet förut också, lite inkallning, rally & stanna kvar övningar. Så nu är han trött i huvudet. Underbart !
Gääsp , nu får det bli några armhävningar till, sen klunka vatten & en redig dusch .
Ikväll blir det nog att dra till brorsan en sväng & kolla film . Robin Hood, den nyaste. Har redan sett den , men den är bra, så varför inte .. När man har chans att se den på bioduk igen, menar jag;D haha.
baiis på er , ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0