Duktiga jag

Oja. Idag var man duktig. Vaknade 6, kollade på nyheterna till 06:45, då älsk skulle va med i 4an. Men noe de blev ändrat till 07:45, så då fick jag sett. Han skötte sig bra idag, duktiga pojke ! :> Sen var det dags att somna om med vovven i sängen. Sov kanske 1 1/2 timme. Klockan blev runt halv 11. Då slängde jag i en tvätt, sen stack jag o vovven iväg till Grästorp. Där gick vi till Skubbet. I Söndags gick ju vi både lilla & stora spåret. Så tänkte idag ska jag göra samma. Men fick ju se det grönvita spåret, så jag testade det istället. Haha så gck jag åt andra hållet denna gången, trodde fan jag tappat bort mig. Men jag hittade ut tillslut, efter 5km. :D Piuuh, de va jobbigt. Casillas bärde en fet pinne i 3 km typ, ända hem till mormor & morfar. Där gick det bra att släppa den. haha :>
Sen var jag där från 12 till 4 . Spelade kort , spelade fia, åt mat & umgicks med kusinen.. Fun fun!  Efter de var det bara att köra hem vovven, ge han mat & hänga upp tvätten. Sen bar det iväg till Lidköping för simning med Sofia. Vi simmade 500m. Nästa gång blir det lite mer . Börja försiktigt är bäst ^^  Så nu sitter jag här hemma helt lam efter att ha simmat & nu vräkt i mig körv & makaroner :> Ska slänga mig i soffan & kolla på idol om 10 min.



BAAAI förresten,jag hann typ med allt jag sa jag skulle göra idag. Förutom att rösta, så det får bli i morgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0