Då var man hemma..

från Trollhättan . Vart i strandgatan med lite folk & fira älski . Fan va mätt jag blev, käka sån kycklingtoast med bakpotatis. APmätt! Sen köpte älsk någon chokladmousse , som smaka fotsvamp sa han. haha så när jag smaka, då smaka de verkligen svamp, precis så som svamp luktar, mossigt sådär. Fifan :> haha! Mysiit iallafall!
Var pigg där, men nu när jag kom hem blev jag tröttert bara. ! Det är riktigt kallt ute också, nu är det nog 1grad bara. + att månen lyser starkt, hoppas man kan sova i natt! Morsan säger att man sover sämre när månen är framme, vilket jag inte trott på. Men jag börjar göra de nu, ont i huvudet o ingen bra sömn. Men men, så kan de va för vissa antagligen!

Just nu är det debatt på 4an om hundar. Hundar hit & dit, vanliga hundar o ovanliga hundar ? Finns det ovanliga hundar ? ahaha. Jävla tjöt om dåliga hundar & hemska historier osv., Men jag tror fan det aldrig kunna bli någon lag . Så mycket hundar det finns nu, o fifflas med. Det är fiffelfolket som avlar fel & avlar för mycket blandraser BARA FÖR ATT FÅ PENGAR. Sen skiter dom i vart hundarna hamnar, å hur dåligt hundarna mår!  De är dom som dom ska bli av med, men hur fan ska dom kunna bli de ? Sjukt svårt!


Jaja, kanske ska ta av mig jackan nu & slänga mig på sängen.
natti
bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0