Billy

Jag skulle ju inte städa idag. Men blev ändrade planer. Dammat, damsugit , bytt lakan, skurat, röstat mattor. Så nu är det fint. Skulle egentligen tvättat också, men då var tvättmedlet slut, så de sket sig..
Men nu kanske det räcker men en damsugning på lördag, för då är det säkert hår överallt igen :D
Men gött att de fint nu! Har även hunnit duscha & vart ute med Casillas med en kort träning.
Å nu njuter jag av en BILLY PANPIZZA . haha, det är typ min varjedag mat nu för tiden .  Men man får absolut inte tänka på en vanlig pizza, för då jävlar blir man besviken! :p heh. Ska försöka få tag i älsk snart. Jag har bestämt att inte skicka ett jeeevla sms denna veckan till älski . Ringa ska bli inne igen, som FÖRR i tiden . :p




En sak som man får tänka på när man äter Billy är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0