Var ett tag sen jaaa.

Vad har hänt sen sist då.
JOo inte haft tid för datan direkt..
I torsdags fyllde pappsen år, åkte dit på kvällen & laga mat , käka tårta osv! Sov över där tills fredagen, då jobbade jag & morsan till 6. Var hemma halv 7, SLÄKTKALASET började 7! Haha, som tur vaar så var det bara klädbyte, sen va allt färdigt typ . :) så det var en trevlig kväll! Älskipälski sov över här. Lördagen tillbringade vi att kika på the vampire diaries. Sen runt 5 på eftermiddagen åkte vi till Trollhättan, där Sandra fixat spelkväll med skönaste folket. Jag och sandra hade gjort tipspromenad, sittandes i soffan ioförsig, så någon promenad vart de inte;D haha
men de blev lyckat iaf. Med lite utmaningar mot varandra. hahaha:>  Jag & älski åkte hem runt halv 1, det var sjuukt mycket dimma. Så tog en bra stund innan vi var hemma! Jag somnade nog nästan direkt , så jävla trött var jag!
Jävligt rolig lördag var det iallafall!
Idag är de söndag, så idag har vi mest vaknat, vart i salongen o fixat lite i älskis hår, sen pizza tajm med Lost!
Nu är jag själv, å ska dra ut o busa lite med vovven
TJAAAAAAAAAABAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0