Tjenaa

Smart som jag var,så bar jag in ved i korgen helt skevt , och antagligen för tungt. Så nu krånglar ryggen lite smått. BAAJS.  Men men, ligga på golvet o upp med fötterna samt ryggdynan & kanske lite ryggmassage av älsk sen ? hahah .Så kanske den återhämtar sig lite mer . Ska ju rida i morgon , får hoppas det hjälper lite också .
Annars idag då, jobbat. Tog med vovvsen . Han har pipit lite grann, men det gick helt ok . Gjorde långhårspermanent idag, tar ju ganska lång tid & pilligt som fan . Men allt går! JAo, sen gick jag o vovven till mormor & morfar för att käka lunch. Smarrigt. Sen fick jag hämtat min bil, som shell bytt till vinterdäck .. Men såklart drar bilen utaaa helvete till vänster. . .Det är nya däck sen förra året, så om det är för att bakdäcken sitter fram & inte är inkörda rätt, eller om det är hjulinställning som behövs. . Farsan har pumpat däcken lika iallafall, å det hjälpte inte särskilt mkt.  Orka sitta & hålla i ratten hårt, hatart!
Jäjää, har ju vilat en stund nu. Kanske dags för att elda lite , samt lägga i en tvätt innan älsk kommer . Om och när han nu kommer . Sega lilla apan! <3



Här är en bild på kusinens bil efter en klumpig älg landat på den. Eller har jag visat den förr ? , minns faktiskt inte. haha bai



Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, några planer för kvällen? :P

2010-10-27 @ 16:51:26
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Var gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-10-27 @ 17:15:47
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0