TJA

Allt bra? Bra med mig iallafall. Det enda man kan säga är, trött!
Vaknade runt 03 i natt, kunde inte somna om förrens 5 . Låg & lyssnade på p4, folk som ringde in o snackade om vad dom hade för turnummer.  Har ni något turnummer ?
Jag har iallafall 2,20 :> 2e träffa jag älskipälski, och 20 vann jag alltid på liseberg förr. Men det verkar inte gå nu för tiden ;D Får testa nu till jul på liseberg vilket nummer som passar mig nu .hehe
A jag somna iaf en stund innan klockan ringde i morse. Men trött som ett as var jag, kikade ut genom fönstret. Å va ser jag, vit frost! Så vackert, men minus grader redan ? PAHH kallt var det. Men det blev en vacker dag med sol & oranga löv! ME LIKE !
Älgjakten starta ju idag också, undra hur många som blivit skjutna nu ? Man får iallafall passa sig så man inte krockar med vildjuren nu när dom är ute & gömmer sig!
näää fan nnu äre bäst att publicera, för texten försvann nyss, tur att den kom tillbaka.
baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0