Skjutit hare idag

eller nästan. JAGAT hare iallafall. Eller nästan. Släppte lös hunden på superduper stora gärdet här hos mor&far. Precis börjat gå, tror ni inte på fan en stor jävla hare hoppar upp MITT framför nosen på Casillas. Åh en lekamrat, va kul, eller hur matte. Visst var det kul när jag inte hörde att du ropa mitt namn, visst va de kul!! SÅÅÅ tror jag min hund tänkte iallafall. Men jag som sprang där o ropa som en jävla gååååås , har nog aldrig sprungit & skrikit så mycket samtidigt. Tillslut höll jag på å dö kändes de som, haha! Fick lite smått panik för orkade inte springa mer, så tänkte bara ' är vägen nära, hur långt orkar en hare springa'  Sen kom min skithund o hoppa i buskarna, antagligen fick han ge upp. Men fan va arg jag blev då! Han vet ju att han gör fel, men ändå ska han krångla.
SÅ kul var det, fick gå i koppel resten av biten! PHUUUH . O du din dumma hare, kund du inte bara ätit gräs senare i eftermiddag ? !
Jag svettas .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0