SHooolajoopp

Sitter förtillfälligt och äter skinkost/kalkon/guuuurksmörgåsar . Jävligt gott när man är hungrig & ett glas oboy. nam nam ! Ska göra mig kort så jag kan hugga in i fler mackor!
Dagen har bestått av att fixa i ordning i en garderob/diska osånt där tråk! Sen vid 2 åkte jag tilll Trollhättan. Först till Överby, där jag köpte ett familjespel. Sen åkte jag & köpte sallad från den i stan där, såååå gott när man inte ätit frukost. haha. Sen åkte jag iväg & hämta upp älskling. Jag käkade, sen promenera vi till en hundgård & vänta på Chelsea . :p haha Casillas & Chelsea, fotboooooolls vovvar för hela slanten. Det dröjde typ 40 min innan dom kom, så under tiden hann det komma först en stor Goldenretriever kille, så dom fick busa lite. Men hans husse tog snabbt ut honom när han såg hur Casillas lerade ner sig. haha. Sen kom det en Amstaffkille tror jag de va (amstaff,boxer blanding var det:p)Jaja dom lekte iallafall ett bra tag, tills lilla Chelsea kom. Snart 5 månaders Rottis&amstaff flicka. Sööt som fan . Så fick alla busat ett jävla tag.
Min skithund gillar ju lera som sagt, det är nog det han älskar allra mest i hela världen(förutom mig då) hahah ;D


Så här snygg är man efter att ha legat i en hööla med lera. Så mysigt! Men jag är nog en snäll matte som låter honom få vara hund också ;) Endel låter ju aldrig sina hundar få vara riktiga hundar .
Yeey men jäävlar va leran hade satt sig. Å så skynda sig innan varmvattnet tar slut. haha! Det gick fint, men jag va ju också sketen efter duschen. Så min dusch fick vänta, fick sitta & föna Casillas istället så han blev torr.. När de va klart efter typ 30 min så kunde jag äntligen duscha varmt igen!

DE va dagen de. Nu består det bara Bonde söker fru och Greys Anatomy <3 !!

Jag skulle fatta mig kort ja, hmm lyckades man .. .
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0