Morniing

Eller middag. Har precis stekt färdigt köttfärs o slängt in en lasagne i ugnen.
Är fortfarande hemma hos morsan, ska la hem om nån timma. Sen ska jag befinna mig i salongen vid 3. Då ska jag göra i ordning Sofia lite i håret. Hon skulle på jubileumsfest. Så de blir nog najjjs ^^
Sen ikväll, ja då hoppas jag på en riktigt bra film & en som kramar mig. De är de enda jag önskar !

Har även snackat lite med morsan, för jag kom på en cpbra grejj .  Min granne har stall, så ska fråga henne om jag får hyra där. För just nu har hon inte hemma sina hästar, vet inte ens om hon har kvar dom. Hon har ju 2 småbarn nu så hon kanske inte hinner med så mycket. Så jag får gå & fråga henne en dag, om hon kan tänka sig att hyra ut boxar. :p


baiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0