Kväll igen då

Nu är jag hemma igen . Skönt & få sova i sin egna säng . Men det är jävligt kallt här, hade bara 4 vedträd inne, så inte stor idé att tända då . Å jag orkar inte gå några meter för att plocka in massa.. Det får bli i morgon bitti istället .Jobbar ju i morgon på förmiddagen, så får ju gå upp hyffsat tidigt! Ska iväg & hämta mina vinterdäck hos farsan med, sen ställa bilen vid shell, så dom får fixat det under tiden jag jobbar. . Frågan är om man orkar gå ifrån shell till salongen . Gud så jobbigt, speciellt om det ska regna i morgon ? haha hoppas det inte är för halt bara. Igår så kom det en tant på cykel & skulle svänga, men hon fooooor i backen & fick cykeln över sig. . Jag säger då de, vafaaaaaaaan ska ni ut & cykla för när det är så halt , när man knappt vågar köra bil med sommardäck ! Var ju svinhalt igår!

baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0