Kuuuckling & spalaagetti

Har nydligen landat i min mage . Har lunch just nu. Tog även med datan hem idag & ställt över telefonen, då jag inte börjar än på ett litet tag.
Har även klippt & gjort slingor på Sofia idag. Så när jag står & klipper en annan kund under tiden Sofia sitter med slingor. Så säger han plötsligt 'Det luktar BRANDRÖÖk!'  Å jag stannade upp & börja lukta, men kände inget. Då ropar Sofia på andra sidan 'Deee är bara jag, det är ingen fara' HAhaha , då hade hon lagt tidningen i ett ljus . . Å när hon sagt det, ja då jävlar kände jag vilken lukt det blev. haha :> Lite kul , Sofia skämdes så när han gått. . Ett litet hål i tidningen bara, ingen stor skada skedd. PyromanSofia ;D
Ska läsa lite bok nu & vila magen, får la snart ställa mig upp vaklart, för alltid när man lagt sig ner, så ringer ALLTID telefonen lägligt;D
bais

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0