Kräks lukt

Slutade jobba halv 6 idag. Åkte hem, duscha, tog på mig varma kläder & en grön väst. Sen blev det en promenad hem till morsan. Trots deet är älgjakt våga jag mig ut. haha ofta dom inte ser skillnad på en grön väst & en brun älg med lite horn;>
Så när jag kom fram blev min vovvsing jätteeeglad, han satt på soffan & kika ut efter mig. ahah ;D sötnöten!
Älsklingen var påväg också, det var ju fotboll idag . Sverige - Holland. BEhöver jag säga hur det slutade ? ;D NEJ.
Så när det var 30 min kvar, stack jag & älsk hem för att se på Lost istället. Kika några program, sen blev vi trötta. Skulle sova, då kommer Casillas upp i sängen, lägger sig vid mig & gör värsta spykräkläte, å de lukta äckel mat! hahah, ljuvlig doft.. Så då va de bara putta ner han ur sängen & gå ut innan han hann spy. Som tur var spydde han inte, utan de blev en koooojv istället ! : P

ääääsh baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0