Inspiration.

Ja de har man fått nu, om jag ens stava de rätt. haha! Aja de va en mycket speciell snubbe som höll kursen . haha sjukt rolig var han iallafall å inte bög, han hade inte kommit på de än iaf, då han hade 2 barn ;D hahah. Men de var undhållande & speciella men enkla klipptekniker. Så får se om jag kan testa någon i morgon eller en annan dag. heh. Höstens färger är som det vart nu ett tag, mycket naturliga helfärger. Sen att man kan se ut hur som helst, HELSt använda sig av 3,4 olika tänger i håret. Så de står åt alla håll.  haha :> Tog kort på en moikanuppsättning han gjort lite snabbt. Men som sen trilla ner lite under kvällen, så han fick spraya lite då å då. haha dåligt tuperat, men för att va på kort tid så va de skitsnyggt ;D BIld i morgon . NU ska jag sova, blev trött efter big mac i magen .
De roliga va när vi skulle åka hem. Jag o morsan sätter oss i bilen. Så startar den inte, å morsan får lite damp o undrar va felet är. Då säger jag ' vi kanske sitter i fel bil' :D haha då fick morsan panik' neeej men guuud, säg inte att vi sitter i fel bil' hahaha de lät så jävla kul & seriöst. . . Självklart gjorde vi inte de, men det stod en ganska lik bil några meter bort, så hade ju vart kul om vi gjort den tabben ;D  Det har min morfar gjort btw, satt sig i fel bil & undrat varför nyckeln inte passar. . . haha hörde även någon på radion eller vem fan de va som berätta. En dam hade satt sig i passagerarsätet i fram, å feees ljudligt när hon satte sig. haha då var det fel bil + det satt en gubbe i förarsätet. hahaha mums . BAAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0