heej

Nu är det ganska mörkt ute, dags att tända lampor här hemma hos mor & far. Jag är själv här inne med vovvsen, dom andra är ute i ladugården & fixar.. Men morsan kommer väl snart in. Undra om det är något bra på tv idag då ? Har tänkt söva här i natt, bara kände fööört, kände inte för att sitta hemma ensam ikväll . Trots vovven så är det gött & ha mor & far nära;D
Så har jag frågat morsan om jag kan jobba onsdagar 9-13:30 & vara ledig torsdagar 9-13:30 . För då har jag chans att kunna rida ,  wiiiiiiiie! Så jävla najsit så vill dit igen . Hoppas jag kan ändra min kund från torsdag till onsdag istället. Vore töppen . Nackdelen är att jag inte får någon sov morgon onsdagen, men då får man ta en middagslur istället. haha. För doften av stall knäcker allt alltid.  Julmust & julskinka, tända ljus & nybakta kakor också ioförsig.
Näe, bai

Kommentarer
Postat av: Amundeira

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-12-08 @ 08:32:29
URL: http://amundeira.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0