Har ni rätt tid?

Det hade inte jag trots att jag ställde tillbaka den innan jag somna. Men nä då hade de ställt om sig själv också. Så min klocka var väldigt lite när jag vakna.
Nu är man lite utvilad iallafall, ligger & käkar godis samt klappar vovven, som jag inte sett på 18 timmar. Hämtade han i natt vid halv 1. I freags vart det inflyttningsfest hos älsk polare, så var där ett jävla tag. Jag var så sjukt trött  efter jobbet, så de va inte sant. Sen sitta kolla på fifa i timmar hjälpte ju knappas. Sen fick dom för sig att dra till mc donalds, men shiiit va illa jag mådde. Var tvungen att sitta & spela på mobilen & försöka hålla andan, för jag kunde inte se eller lukta maten för mycket. Då hade de vart kört! Sen när jag fick kört hem alla, så åkte jag till Sandra & söv. Då va klockan 3 på natten, så jävla trött, så vi la oss direkt. Sen skulle hon upp för att jobba. Klockan 7 skulle hon upp, men jag sa att jag kör istället. Så då räckte det att vi gick upp halv 9. Gött, fick sovit några timmar!
Efter jag lämnat av henne i Uddevalla, så begav jag mig till överby, köpte present till Jenny .Sen vidare till Shell, köpte mat & kaffe, åkte sen till älskliiiiiiiiiing. Där tillbringade jag dagen på hans jobb, låg & söv en stund i soffan där med en fet jacka på mig .SKööönt!
Vid 4 åkte jag till Sandra igen, skulle plocka upp henne & Ida, så vi kunde åka till Jenny på kalas. Trevlig kväll helt enkelt! :)
Å idag då, söndag.. Det blir middag hemma hos mamma med mormor&morfar. Ikväll blir det att spela wii med älsk, vi köpte det nya nintendo wii med supermario osv. Så de blir nog nice ! :D

baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0