GÖTTA .

Jajamen, godis slinker ner i min mage. Så underbart gott tycker jag, men sen om magen tycker de , mja de får vi se i morgon . :)
Min vovvsing ligger med handuk på sig & söver i soffan . Han hade tydligen busat i lera på hunddagiset, så lite blöt & kall stackarn . Annars blev dagen rätt lyckad , vart ju & red. Fick ingen häst jag önskat, men skitsamma , de gick lika bra ändå . Så blir väl inte förräns om 2 veckor jag kan rida nu igen . Men förhoppningsvis går dagarna lika fort som dom brukar göra.
Fredag i morgon redan, inflyttningsfest i Trollhättan i morgon, & på lördag födelsedagsmiddag. SÖNDAG , då ska jag tamejfan sova ut hela dagen!


baii nu ska jag smacka vidare på godiset & kika robinson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0