'godeftermiddag

Va händeeeer ? :D
Igårkväll va jag,älsk hos mormor & morfar. Käkade & skulle se på dansbandskampen lite, men vilken reeeeeeeen skit! Så vi spela kort istället. Sen stack vi hem runt halv 11, då var det riktigt kall luft ute! Svart som fan med, så bad älsk sova här så hann slapp köra hem, i de skumma mörka jävla älgvädret.  :)  Så de gjorde han! GÖTT, men så stack han vid 9 i morse,  blää. Då va de lika bra att gå upp!
Paltade på mig massa kläder & gick ut för att möta upp morsan, så vi kunde gå promenad. Trots massa kläder så va de kallt! Hjälpte ju inte direkt att vi gick i gräääääset så blev pisseblöt på hemvägen till mor. . Bajskallt !
Påvägen passade jag på att stanna vid grannen Marie & Andreas . Kom mitt i matdags o allt, dom har ju 2 barn, den minste är 6 månader. Så jävla söta är dom . haha han den lille skratta massor mot mig ^^ Yeey. Så nu fick jag äntligen frågat om jag möjligen kunde få hyra hennes stall/boxar till våren . Hon hade bara en box, så får bygga en till isåfall, men de fixar nog min hyresvärd lätt..
Det är ju inget lyxstall, för det kostar ju anuuuuuuuuuuuuuus mkt :/. Men det duger gott& väl så länge, bara man fixar till det lite, så blir de mer nice. TILLBAKA...... Shit, kom en gubbe & ville sälja årsböcker . Såg ut som en grym bok, men kände att jag inte ville lägga pengar på sånt, har vikigare grejjer att lägga pengar på än att komma ihåg sportresultat & allt som hänt under året. haha. Första gången Casillas inte skällde när det kom en bil, något fel på han ? haha. . Gubben sa ' å va skönt en hund som inte skäller' hahah jag tänkte bara'OM du visste' ! jaja gött att jag kunde säga nej iallafall!

Så va ska man säga nu då. JOOO , jag hitta eller hitta & hitta. Jag har ju vetat att morsan haft kvar mina Pollux hästböcker, men kom inte tänka på dom förrän idag. Så nu har jag hämtat hit typ 100 böcker. :D Sen hittade jag diplom & massa bra papper. Samt en ridskolebok, som jag inte lämnat tillbaka. Haha ooopsidopsi. .. Bra nytta att ha nu iaf ;D

baiiis




Kommentarer
Postat av: Pederdaniella

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-11-09 @ 17:47:42
URL: http://pederdaniella.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0