Drömmar

mm, drömmar förstör min sömn just nu. Blir så trött när jag måste behöva vakna efter varje dröm! Antagligen händer de något otäckt i slutet, såklart man vaknar, för att dö kan man ju inte i en dröm ?:)
Vaknade idag runt 4, hunden hosta & hade massa slem i halsen. Tänkte, har han ont i magen nu då, så han ska spy. Men noe de blev de inte . Så efter 20 min eller något, så kom han upp i sängen & blegade konstigt. Happ , de va bara att ta på sig kläder & gå ut i mörkret. Han sprang & kissa, men efter 5000 tjatande ord'gååå bajsa, gååå bajsa' så blev det ingen bajj. Visste att han behövde egentligen, men skiter dom inte så kan man ju inte göra mer. Såg även när vi var påväg in, att det lyste blått ljus från polisbilar genom träden. Ha, tänkte inte mer på de. Är la något som hänt bara .. Så gick in, la mig i sängen & skrev ett sms till älsk, att jag redan var vaken. Men sen när jag blunda, då somna jag direkt. Då va klockan nästan 5. Men vaknade klockan 6, av att jag gräät, fan va jag grät när jag vaknat till också. AAA, då hade man drömt igen. Hemska jävla dröm!!! Den sitter kvar än, man är sådär halvledsen , för den var så verklig. :/  ÅÅh, så trött jag var. Var vaken en stund sen somna jag efter någon timma, å då minns jag att jag drömde om lite i samma dröm, men det minns jag inte VAD som tur är. Sen somna jag om fort igen & sov till 9 . Skönt, men då fick jag upp fort för jag trodde farsan kom. Han skulle ju låna min bil. Men ne de va inte han. Så låg kvar i sängen tills telefonen ringde. Då fick jag skynda mig upp & åka iväg hit hem till mor & far. Så farsan fick låna min bil . Så sitter här & är väldigt mojssitrött. . Får la gå upp & lägga mig framför tv! GÄsp. . å drömma vidare ? paaah, jag har ju alltid drömt, å kan nästan säga ALLTID kommer jag ihåg & vaknar. Vore ju kul om man drömde något sött & fint någon gång . Men det finns väl inte i min värld & huvudhjärna. :>
btw, när jag kom hem till farsan här. Så fråga han om jag känt röklukt. AHAAA tänkte jag, de har brunnit. Nej jag hade ju inte känt någon lukt. Men det hade säkert min vovvsing, kanske va därför han fick hosta å betedde sig konstigt. Nu ligger ju inte det grannhuset så jättenära, men man ser de ju ifrån mig.
Djur brukar ju känna på sig om det är något konstigt. Så KANSKE var det :)
bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0