Ååhm

Jag är så trött. Trött Trött . Igår somnade jag typ 20:20 haha. Vaknade 22, vaknade 4 , sen 7. Så ja jag fick sovit en del ;D
Just nu kikar jag på desperate housewives. Mkt bra program ! Såg även nyss att GREYS ANATOMY börjar i morgon, luve luve luve<3! Ska dock till Torp/Hööks i morgon kväll. Dom har 20% mellan 20-22 , så tänkte passa på att köpa lite nya ridkläder. Så de blir nog bra, älski skulle också följa med!  Så får se till att ha tillgång till tv vid 21, inte missa greys ! haha:>

Var dessutom sista gången på rallylydnaden idag, gick väldigt bra, så de va kul! :) vovvsen ligger avdeckad här.
Jag med snart efter all cola & chips.
bai

Kommentarer
Postat av: Frida

Greys är så superbäst! Glaer att de börjat igen :)

Hur lever livet föresten Beus. Längesedan!

2010-10-08 @ 19:31:10
URL: http://sitruslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0