Vart är all snö ?

Kan det inte börja snöa , finns ju ingen snö ute. hahah not . Övermycket snö !
Jag hämtade min vovve i flo förut, det gick bra & han blev överlycklig min gooseegris! Så var det bara att åka hem då . Svängde av på min väg & när jag åkt förbi mina postlådor så va de kööört! Som vanligt fastnar jag , som vaaanligt. Jävla rövbil som slirar för allting! Så jag försökte ett tag, sen fick jag gå fram, och eftersom jag inte vart hemma på 3 dagar så hade jag ju ingen väg fram till dörren.  hahaha snön gick till magen på mig & jag skojar inte. haha för såklart stod ju snöskyffeln på trappan! Så hämta den & fick gå till bilen & försöka skotta bort massa runt däcken. Men näedå de hjälpte inte, eftersom en är så jävla låg i mitten bilen . Haa så fick ringa grannen, han kom med sin fyrhjulsdrivna stora bil. Men vi hitta inget & sätta draget i fram på min bil, så fick dra mig baklänges , men de gick inte heller. haha, som tur va kom en med traktor som snöslungar framfarsvägarna. Så han fick dratt upp mig rätt, sen fick han köra undan all snö . De yrar ju igen lika fort... Men ja jag kom ju hem tillslut iallafall .
Kom in & det var 11 grader inomhus, fun ..... Tände i brasan , blev helt svart om händerna, skulle tvätta mig. Å märker att jag inte har något vatten på toa!!! Så ut i köket, där hade jag kallvatten, typ -20 på de vattnet. haha så ja då har varmvattnet frusit.. Blev galen, ringde farsan & han tyckte jag kunde komma dit istället. Eftersom dom inte skulle slunga bort snö i morgon på morgonen så va de lika bra. . Så sitter hemma hos mor & far , helt sluut är jag. Å än är det inte helg! En dag till ute i snövädret. . .
hääpp godnatt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0