Tjalalaaa

Fredag idag! Skönt, helg snart!
Idag har man allt lite träningsvärk i rööva igen, å låren såklart. Men de bra!
Ikväll blir det nog bara idol & kanske något gött att äta. Sen i morgon blir det filmkväll på kvällen;D Gamla filmer som mormor & morfar har. Så de inget ljud , men lika kul att se varje gång. Hur morsan & dom såg ut, är nog med själv på någon film också. . YEey, de blir nog nice!
dags att åka iväg till jobbet nu . Jobbade ganska sent igår, va hos morsan 8, så orkade inte åka hem. ^^ Kollade på en äcklig serie också, men kunde somna ändå . hih . A iallafall, jag skulle hem & hämta hundmat vid 7. JO framfarsvägen här till morsan är ju bajs bajs bajs, varje jävla år! Å ingen som kan ut o köra bort snön, nääe då . Nu hade det dessutom smält, så jag fick stopp 5 gånger, bilen la av minst 5 gånger. GAAAH, va jag skrek & gasa. Brukar ju dra mer på 2ans växel, men ne då inte ens de. Fick rivgasa på 1 . Mycket bra för min bil, icke! Så efter typ 10 min så va jag hemma. hahah!! KUL! Så ringde morsan direkt, o sa att någon får köra undan snöö . Men ne pappa han hann inte! Så jävla knäpp . Så morsan fick ta traktorn & åka bort o fram så jag kunde komma fram. haha :> duktiga morsan!
Det är ju grannen som äger vägen, men dom är alltid så sent ute, aldrig har dom röjt undan!
Aja, ska se om jag kommer ut nu igen då .
bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0