Tja

var ett tag sen igen ja.. helgen har bestått utav att julpynta lite smått ,umgås lite med älski igår. Var typ en vecka sen igen.. underbart & ses då  . :)
Sen idag, så har jag,mamma,mormor,morfar & 2 av mina kusiner bakat tunnbröd inför julen. 250 stycken blev det. haha fan va många timmar det blev, men skojsigt var det.  :) så åt nyss 2 brööö med ägg på,  så jävla gött! Snart är det juuuuuul, i morgon ska jag nog pynta granen om jag orkar. hehe. .
Är gött trött nu iallafall, så stannar kvar hos mor & far.  . Vädret snöar på , önskar det kunde ligga still bara, så vore allt bra. . krångligt för mig att komma ut, när ingen snöslungar varje halvtimme, haha för så jävla fort blåser de igen. Hejjaaaa . :>
filip & fredrik strax. baaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0