Söndagsfrukost

Lite sen frukost så här vid 1. Jag gick däremot upp vid 8, men inte hunnit äta förrän nu .
Dagen började med Lois & Clark på 3an ;D Sen blev det datan ett tag. Sen ville jag ha hjälp av min mor att sätta upp julbelysning ute, men noe hon skulle se på skidåkning i tv. Så de va bara att bege sig ut själv med vovven & grejja. Anledningen till att jag ville ha hjälp var att den stegen som står här, va liiite trasig. haha . Jag satte upp en blå belysning i ett träd igår, blev inte bra så slängde i den i en vinbärsbuske istället, blev jääätefint! Sen skulle jag ju ha upp den andra belysningen över garagetaket, å behövde stegen . .Benen där fram på stegen sitter inte ihop så den va väldigt ostadig. Så jag vågade inte spika mer än 3 spikar igår.. Så tänkte jag skylle få hjälp idag, men noe jag blev grinii & tänkte jag fan ska klara de själv. Å jag klara mig ifrån att inte trilla ner. Fick ställa en soptunna som stöd osv. . hehe men vackert blev de. Ska ta några kort sen när de mörkt , då är de finare.
Sen så har jag damsööget med min nya dammsugare älsk gav mig i födelsedagspresent, svinbra var den!

Annars igår så va vi hos mormor & morfar, käka mat spela kort & tjööta som vanligt. Så när jag & älsk va ute med vovven, så öppna grannen sin dörr & en kille kom ut som visste vem stefan va. Så sprang deras hund ut & hälsa på Casillas, en Basset ( stavning) Så säger älsk ' vilken stor tax :) ' hahah !  lite kul va de.. !


baiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0