Rapar Köttbullar

Mindre trevligt & mindre gott. Gott att käka köttbullar, men fifan måste man alltid rapa skiten sen ?!
Försöker få bort rapen med att käka Vinter vit marabou choklad! GOTT ! Bara det inte blir för mycket ;D
Måndagen gick rättså fort ändå, lämnade in min bil idag igen . Bytte ju vinterdäck men den drog ju sjukt mkt till vänster, så ja, KUUUUUUL att dom nya däcken man köpte förra vintern var PAJJ nu ? ! Kulor/bubblor o ja vet inte vad på framdäcken. Så de va ju bara köpa 2 nya av shell . Tur att dom va billigare än dom jag köpte förra året. Men åååh börjar bli trött på att lägga pengar på bilen. Å köper jag en annan nu, så kommer man inte veta vad som är bytt på den & va som är gammalt osv. Så min får bli kvar ett tag till!









baiiiiiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0