Jag är ledig..

idag, men vaknar klockan 7 ändå, som är den vanliga tiden. Innan jag titta på klockan tänkte jag'ska jag våga kolla va klockan är, är den halv 4,5 något så blir jag depp' MEN jag kollade, så de va väl tur. Nu ser jag på Vakna med the voice. Det kom någon bullman dit, med bullar & stora tårtor, faaaaaan va gott det vore med tårta!
Ska ju förmodligen ut i skogen idag, får se om jag kan få med mig lite fika, så emely kan äta något medans hon är bortappad ;> haha vore ju kul om hon går jättelångt & tappar bort sig, så åker jag hem :>  Noe, det är nog ingen risk att Casillas inte hittar henne, för det har ju regnat som fan, då känner dom dofterna mycket mycket bättre! 
Noe om man kanske skulle ta sig en chokladbit till frukost ?  Har typ ingen frukostmat ju . Cornflakes är slut, mjölken går ut idag, inget bröd framtaget. . .gaah!



Men finns det någon skönare känsla att klia ögat sådär jävla hårt på morgonen! NÄ

bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0